10 Mayıs 2013 Cuma

web tasarım

Öğrenci eve gittim ve üvey babası söyledi. Üvey ana ve Dennis ile bir toplantı talep ve ırkçı olma Dennis suçlanan, başlıca hocasına savundu. Dennis o düşünüyordum olsa da, dönem "erkek" ne kadar yüklü bilerek ve o kullanılan ediyorum pişman, özür diledi ben ırkçı değilim, neden ben bir şehir içi okulda öğretmenlik olurdu? üvey baba sakinleşti ve bir şey hariç, bunun sonu olurdu: Öğrencinin davranışı daha da kötüleşti. web tasarım Çünkü artık o, okulda kimse bir şey yapabileceğini o davrandığını ne kadar kötü olursa olsun biliyordu. Karışıklık, yanlış okunan niyetleri, duygu-herkes çürük bir yarış hikaye, ama büyük ve önemsiz düzeylerde bizim tedirginlik ile sıralamak için çalışırken bir bin örnekleri sadece vardır. Ben de yapmak. Mount Airy benim rowhouse bir çok Afrikalı-Amerikalı blokta değil, orta sınıf var ve dost-aslında, bu ailem hiç blok partiler ve birbirlerine göz izlerken bir ruhu ile, üzerinde yaşayan en cana yakın sokak. Bir komşu siyah ya da beyaz hiçbir sonuç gibi görünüyor olsun. Yine de Germantown Caddesi üzerinde Wawa giderken benim bir dans var. Kendimi aşırı kibar olmak bulabilirsiniz. Ben biraz fazla uzun renkli bir kişi için kapıyı tutmak her zaman, web tasarım bu kadar bilinçli nazik olduğu için ve ben teşekkür var ölçüyorum bilerek için hem de kendime gülmek. Her sabah erkenden Front Street şehir park arabasına yürür Bir arkadaşım kendisi ile benzer çalışan bir şaka vardır. O yürür gibi, arkadaşım merhaba diyor ve onun yolunda haçlar kim ile göz teması yapar. Kişi beyazsa, o dostu küçük bir yumru ihsan ediyor. Kişi siyah ise, biraz daha dostu var ve: O ırk ilişkileri için olumlu bir şey yapıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder